Kompas Publishing aangesloten bij VINEX en opgenomen in NMO-onderzoek

Kompas Publishing aangesloten bij VINEX en opgenomen in NMO-onderzoek

Sinds 1 maart 2025 is Kompas Publishing aangesloten bij VINEX, waardoor de merken van het mediabedrijf worden meegenomen in het bereiksonderzoek van het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit omvat de titels Startpagina (inclusief GoeieVraag), Kek Mama, Datumprikker, Weer.nl en het Viva forum.

Volgens Dennis Kortekaas, commercieel directeur van Kompas Publishing, biedt deelname aan NMO Online waardevol inzicht in het bereik van de titels en draagt het bij aan transparantie in de markt. Joris van Lierop, directeur van VINEX, geeft aan dat de toevoeging van Kompas Publishing helpt om een vollediger beeld te schetsen van het digitale mediagebruik in Nederland.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.