Kek Mama overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing

Kek Mama overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing

Per 1 december 2021 heeft Familyblend i.s.m. Kompas Publishing de titel Kek Mama overgenomen van DPG Media. Kek Mama is voor iedere vrouw die ook moeder is en bestaat uit een magazine en online platform. Het bereik van het magazine bestaat uit 151.000 (bron: NPM 2021-II) en de website kekmama.nl heeft een bereik van 535.000 (bron: NOBO 2021 Q3). De onderwerpen zijn onder andere: opvoeding, liefde en relatie, beauty, uittips, voeding en reizen. Familyblend verzorgt de advertentieverkoop.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.