DPG Media introduceert Seamless ads

DPG Media introduceert Seamless ads

DPG Media introduceert Seamless ads voor effectieve display advertenties. Adverteerders leveren een afbeelding, bedrijfslogo, call-to-action en tekst aan, waarna de uiting door DPG Media gratis wordt gemaakt. Deze nieuwe advertentieformats passen in de redactionele omgeving van de titels. Per 1 oktober zullen de Image en de Carousel beschikbaar komen. De Image komt in drie formaten: Image, Image L en Image XL. Volgend jaar voegt DPG Media daar nog een Video- en een Shoppable format aan toe. De aanleverspecificaties en tarieven van Seamless ads kun je vinden in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.