Digitale kassaschermen in de Albert Heijn winkels

Digitale kassaschermen in de Albert Heijn winkels

Albert Heijn Media Services biedt sinds kort digitale kassaschermen aan met een landelijke dekking in zo'n 250 Albert Heijn stores. De digitale kassaschermen zijn geplaatst op strategische plekken vlak bij de kassa en zenden uit tijdens openingstijden. In een loop wordt 30 sec. AH content getoond en is er ruimte voor 30 sec. advertising. Naast de landelijke dekking kan er ook selectief worden ingekocht, zoals geografisch of op winkelprofiel (city budget, city premium, mainstream, modern gezin, premium). Adverteerders kunnen hierdoor hun merk in full video aan de consument tonen vlak voor het moment van aankoop.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Nicky Levinschi
Nicky Levinschi
CEO bij ZIGT
In drie woorden: Doelgericht, optimistisch, kritisch
cup of coffee
Cappuccino of een latte, altijd met melk.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.