De Zaak gaat verder als online magazine

De Zaak gaat verder als online magazine

Dutch Network Group stopt met de printuitgave van het zakelijke tijdschrift De Zaak. Het laatste geprinte nummer verschijnt 8 april 2016. Hierna is het blad volledig digitaal beschikbaar als online magazine. Het vakblad blijft zich richten op ondernemers en managers binnen het midden- en kleinbedrijf. De verschijningsfrequentie van het online magazine is 8x per jaar. Ook krijgt De Zaak Online aankomende maand een geheel nieuwe website. Het digitale platform van De Zaak heeft een bereik van 220.000 unieke bezoekers per maand.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.