De Telegraaf publiceert weekendbijlage VRIJ

De Telegraaf publiceert weekendbijlage VRIJ

Telegraaf Media Groep (TMG) lanceert 21 mei 2016 het lifestyle magazine VRIJ. Deze titel vervangt de weekendbijlage Weekeinde van De Telegraaf. Ook het katern Reizen/Wonen/Varen uit De Telegraaf wordt ondergebracht in VRIJ. Naast deze pijlers reizen, wonen en mobiliteit (v/h varen) wordt ook aandacht besteed aan thema’s als gezond leven, culinair en tech. Het magazine richt zich op levensgenieters van 30-plus die op zoek zijn naar ontspanning, duiding en achtergrondinformatie. Een gelijknamig magazine verschijnt al langer onder de naam Vrij Magazine als weekendbijlage bij de regionale huis-aan-huisbladen van Holland Media Combinatie, ook onderdeel van TMG. VRIJ bij De Telegraaf op zaterdag is een andere, landelijke editie. Omdat de naam VRIJ al bij veel lezers bekend is en ook goed past bij de inhoud, wordt regionaal en landelijk gebruikgemaakt van deze naam. VRIJ verschijnt als weekendbijlage bij de zaterdageditie van De Telegraaf met een bereik van 1,7 miljoen lezers. De kosten voor 1/1 FC bedragen 22.400 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.