Cobouw wordt weekblad

Cobouw wordt weekblad

Het vakblad Cobouw van uitgever BIM Media B.V. verschijnt sinds 16 maart jl. als weekblad, voorheen was het een dagblad. Tot 3 juni a.s. verschijnt naast het weekblad de krant nog twee keer per week. Hierna wordt het weekblad twee keer zo dik en telt dan 72 pagina's. Voor het dagelijkse nieuws is er een Cobouw app gelanceerd. De nieuwe formule van de papieren editie biedt meer ruimte voor journalistieke diepgang waarbij de focus ligt op innovatie, data en de regio. Cobouw blijft zich richten op ondernemers binnen de bouwbranche. Het nieuwe weekblad verschijnt in een oplage van 7.200 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 4.900 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.