Bureauvijftig neemt tv-zender ONS over

Bureauvijftig neemt tv-zender ONS over

Bureauvijftig, een creatief bureau dat gespecialiseerd is in ouderenmarketing, heeft op 1 januari 2020 televisiezender ONS overgenomen van Just Media Group. ONS richt zich op de actieve 49-plusser die houdt van series, reizen, film, muziek en entertainment. ONS heeft een bereik van 1,5 miljoen kijkers per week en is te ontvangen in ruim 4,6 miljoen Nederlandse huishoudens. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Ad Alliance.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.