Bol.com heet voortaan bol

Bol.com

Bol.com gaat per 9 oktober 2023 verder als 'bol'. Naast deze wijziging in de merknaam, is ook de stijl aangepast. Deze aanpassing manifesteert zich in een verfijnde benadering van de typografie, fotografie en een aangepast kleurenpalet. Desondanks blijft het kenmerkende blauw van bol prominent aanwezig. Klanten zullen de geactualiseerde huisstijl opmerken in onder andere de app, op de website, binnen campagnes, op de cadeaukaart en de verpakkingen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Margriet Huisman
Margriet Huisman
Global Account Manager  bij Hearst
In drie woorden: Verbinder, Positief, Sociaal en Loyaal.
cup of coffee
Cappuccino met kokosmelk (iced in de zomer)
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.