Basic-Fit introduceert Digital out of Home kanaal

Basic-Fit introduceert Digital out of Home kanaal

Basic Fit International B.V. stelt het narrowcasting netwerk in Basic-Fit sportscholen open voor adverteerders. Elke Basic-Fit vestiging heeft 2 tot 3 schermen, waarop relevante clubinformatie wordt getoond. In 160 sportscholen kan op in totaal 350 digitale schermen met een 2 x 10 seconde commercial worden geadverteerd. Basic-Fit geeft aan dat hiermee 10% van de Nederlandse millennials bereikt kan worden. De kosten hiervoor bedragen vanaf 125 euro per club per periode van twee weken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.