Het Britse automedia-platform Autocar komt naar Nederland

Het Britse automedia-platform Autocar komt naar Nederland

Currus Media lanceert 15 november a.s. de Nederlandse editie van Autocar, een licentie van het Britse Haymarket. Currus Media combineert de eerste edities van het magazine met een bijlage van Classic & Sports Car. Onder de vlag van Autocar wordt ook ingezet op onder meer events, racegames en podcasts. Autocar verschijnt 12x per jaar in een oplage van 25.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC bedragen 2.950 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.