Het Britse automedia-platform Autocar komt naar Nederland

Het Britse automedia-platform Autocar komt naar Nederland

Currus Media lanceert 15 november a.s. de Nederlandse editie van Autocar, een licentie van het Britse Haymarket. Currus Media combineert de eerste edities van het magazine met een bijlage van Classic & Sports Car. Onder de vlag van Autocar wordt ook ingezet op onder meer events, racegames en podcasts. Autocar verschijnt 12x per jaar in een oplage van 25.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC bedragen 2.950 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.