Advertentieverkoop HJK en JSW naar Cross Media Nederland

Advertentieverkoop HJK en   JSW naar Cross Media Nederland

Cross Media Nederland verzorgt per direct de advertentieverkoop van de vakbladen HJK (Het Jonge Kind) en (JSW) Jeugd in School en Wereld, van de Uitgever ThiemeMeulenhoff. HJK gaat over ontwikkeling, opvoeding en onderwijs van jonge kinderen (3-8 jaar). JSW bestaat uit een vakblad, een digitale nieuwsbrief en een website die zich richten op professionals in het basisonderwijs, speciaal onderwijs en de opleiding.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.