Advertentieverkoop Groei & Bloei naar Bureau Van Vliet

Groei & Bloei

per 1 november jl. verzorgd Bureau Van Vliet B.V. de advertentieverkoop van de titel 'Groei & Bloei' van de uitgever Koninklijke Maatschappij voor Tuinbouw en Plantkunde/Groei & Bloei. Deze titel bestaat uit een magazine, die 10x per jaar verschijnt, een website, nieuwsbrief en social mediakanalen. 'Groei & Bloei' richt zich op tuinliefhebbers van alle niveaus, van beginner tot expert. De kern van de doelgroep wordt gevormd door welgestelde, ervaren tuineigenaren van vijftig tot zestig jaar oud, die beschikken over een ruime tuin en die hun vrije tijd besteden aan het verrijken van hun tuinkennis en -inspiratie. Meer informatie over o.a. de advertentiemogelijkheden en kosten, vind je in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Budi González de Chaves
Budi González de Chaves
medeoprichter bij Bijvoorkeur
In drie woorden: Alles of niets.
cup of coffee
Cappuccino havermelk. Geen dichtgetikte grachtengordelhipsteryup. Mijn lichaam houdt niet zo van lactose.
Media database & analytics

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.