Advertentie exploitatie HP/De Tijd naar Value Zipper

Advertentie exploitatie HP/De Tijd naar Value Zipper

Met ingang van 1 juli jl. heeft Value Zipper de verkoopactiviteiten van HP/De Tijd overgenomen. Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. De overname van advertentie-exploitatie heeft op korte termijn geen gevolgen voor de tariefstelling. De nieuwe tariefkaart wordt binnenkort in Retriever gepubliceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.