Advertentie exploitatie HP/De Tijd naar Value Zipper

Advertentie exploitatie HP/De Tijd naar Value Zipper

Met ingang van 1 juli jl. heeft Value Zipper de verkoopactiviteiten van HP/De Tijd overgenomen. Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. De overname van advertentie-exploitatie heeft op korte termijn geen gevolgen voor de tariefstelling. De nieuwe tariefkaart wordt binnenkort in Retriever gepubliceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Bram Endedijk
Bram Endedijk
Journalist en host NRC Vandaag bij NRC
In drie woorden: Probéér en relativeer!
cup of coffee
Twee cappuccino's per dag, nooit één, nooit drie, altijd twee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.