Kek mama breidt print-edities uit

Kek mama breidt print-edities uit

De titel Kek Mama van Sanoma investesteert in print. De titel verhoogt de frequentie van 13x naar 16x per jaar. De uitgever geeft aan dat de nieuwe online doelgroep die ze de laatste jaren hebben aangeboord via kekmama.nl ook interesse toont voor een papieren editie. De 16 edities bestaan uit 12 reguliere edities en 4 themanummers. Voor 2020 zijn de thema’s ‘ontaarde moeders’, zomer, liefde & sex, en winter.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.