Nieuwe OOH mogelijkheden van Promodukties

Nieuwe OOH mogelijkheden van Promodukties

Promodukties heeft een aantal nieuwe OOH mediamogelijkheden geïntroduceerd die uitstekend in het straatbeeld van de nieuwe 1,5 meter samenleving kunnen worden ingezet. Het gaat om de volgende items: Walking Billboards: Van achter uitgelichte posters die door een promotiemedewerker lopend word gedragen. Aan de bovenkant zit een programmeerbare ‘lichtkrant’. Hiermee kan met bewegende tekst een ‘Call to Action’ worden gecommuniceerd. Digital Backpacks: Lijkt op het hierboven beschreven Walking Billboard, alleen hier kan ook bewegend beeld zoals een video of slide show op worden afgebeeld. Het beeld kan ook worden gesplitst in bijvoorbeeld 1 video en 1 vaste uiting. Digitale Bakfiets: Een bakfiets met de mogelijkheid om bewegend beeld zoals video's of slide shows te tonen, of als een gesplitste combinatie met een vaste uiting. Vanuit de bakfiets kan met behulp van een 'grijpstok' op veilige afstand samples worden uitgedeeld. DigiCars: Elektrisch voortgedreven DigiCars die zowel binnen- als buiten kunnen worden gebruikt. Hierop kan op een groot scherm een digitale boodschap worden uitgezonden. Alle uitgebreide mogelijkheden en kosten vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Theo  van der Heijden
Theo  van der Heijden
eigenaar bij Zadkine Media
In drie woorden: loyaal, positief en vooral vrolijk
cup of coffee
zwart

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.