Kek Mama overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing

Kek Mama overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing

Per 1 december 2021 heeft Familyblend i.s.m. Kompas Publishing de titel Kek Mama overgenomen van DPG Media. Kek Mama is voor iedere vrouw die ook moeder is en bestaat uit een magazine en online platform. Het bereik van het magazine bestaat uit 151.000 (bron: NPM 2021-II) en de website kekmama.nl heeft een bereik van 535.000 (bron: NOBO 2021 Q3). De onderwerpen zijn onder andere: opvoeding, liefde en relatie, beauty, uittips, voeding en reizen. Familyblend verzorgt de advertentieverkoop.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Judith Koop
Judith Koop
Sr. PR & IM Manager bij Publicis
In drie woorden: Avontuurlijk, gestructureerd en enthousiast
cup of coffee
Cappuccino Decafe

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.