JCDecaux introduceert nieuw OOH medium: "De Avenue"

JCDecaux introduceert nieuw OOH medium: "De Avenue"

JCDecaux heeft begin deze maand een nieuw buitenreclame-object geïntroduceerd: een full HD portrait display met een formaat van 6,5 m2 op een high-traffic locatie. Het vrijstaande scherm met dubbelzijdig LED display staat langs de drukke Stadhouderskade in Amsterdam, vlakbij het Leidseplein. Deze 'super-mupi' vertaalt als eerste object het digitale Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux naar een groot formaat. Doordat De Avenue dezelfde beeldverhouding heeft als de digitale Mupi's, kunnen adverteerders hun campagnes eenvoudig opschalen naar dit nieuwe grote formaat medium. De Avenue zal in de loop van dit jaar ook in Den Haag worden geplaatst. De Avenue is per periode van 1 week inzetbaar, per slot van 15 seconden, voor een bedrag van 1.500 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Nicky Levinschi
Nicky Levinschi
CEO bij ZIGT
In drie woorden: Doelgericht, optimistisch, kritisch
cup of coffee
Cappuccino of een latte, altijd met melk.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.