Gezond Verstand gelanceerd

Gezond Verstand gelanceerd

Gezond Verstand Media B.V. heeft 30 september jl. het eerste nummer van Gezond Verstand gelanceerd. De initiatiefnemer van het magazine is Karel van Wolferen. De titel behandeld onderwerpen zoals de coronacrisis, het klimaat, de economie en andere politieke en maatschappelijke ontwikkelingen. Het blad verschijnt elke twee weken in een oplage van 100.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 2.800 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Margriet Huisman
Margriet Huisman
Global Account Manager  bij Hearst
In drie woorden: Verbinder, Positief, Sociaal en Loyaal.
cup of coffee
Cappuccino met kokosmelk (iced in de zomer)
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.