Titeloptimalisatie Rodi Media per 7 juli 2020

Titeloptimalisatie Rodi Media per 7 juli 2020

Rodi Media heeft besloten in gebieden waar zowel een midweek- als een zondagseditie verschijnt, voortaan met één midweekse editie op gemeenteniveau uit te komen. In de gemeenten waar Rodi Media nog geen nieuwsblad uitgeeft wordt deze gestart. Dit betekent dat er voortaan één nieuwsblad uitkomt per gemeente, waardoor er meer focus komt voor de lokale nieuwsvoorziening op gemeenteniveau. In de nieuwe situatie beschikt Rodi Media over 23 lokale nieuwsmerken met een totale oplage van ruim 600.000 exemplaren. Alle wijzigingen kun je terugvinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Judith Koop
Judith Koop
Sr. PR & IM Manager bij Publicis
In drie woorden: Avontuurlijk, gestructureerd en enthousiast
cup of coffee
Cappuccino Decafe

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.