Windowsketch: Digital OOH schermen op point of sale-locaties

Windowsketch: Digital OOH schermen op point of sale-locaties

Sinds kort biedt Windowsketch International BV een landelijk DOOH-netwerk aan van meer dan 200 digitale schermen op point of sale-locaties. De schermen hangen achter het raam van de deelnemende retail locaties. Windowsketch maakt gebruik van real-time data d.m.v. sensoren in de schermen. Hierdoor kunnen de uitingen gericht getoond worden op een gewenst tijdstip en/of aan een gewenste doelgroep. Ook is het mogelijk om op basis van weersomstandigheden uitingen aan te passen. Adverteerders hebben tijdens en na de looptijd van de campagne toegang tot een dashboard dat ze inzicht verschaft in de prestaties van de campagne. Het bruto tarief voor een campagne van 1 week op alle digitale vlakken bedraagt 15.000 euro. Windowsketch heeft een gemiddeld gemeten bereik van 6.500.000 passanten per week.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Nicky Levinschi
Nicky Levinschi
CEO bij ZIGT
In drie woorden: Doelgericht, optimistisch, kritisch
cup of coffee
Cappuccino of een latte, altijd met melk.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.