Kennismaken met…
Mensen maken het verschil. Zij gaan net dat stapje verder voor de klant of regelen net dat beetje extra waardoor campagnes verrassender of relevanter gecommuniceerd kunnen worden. Kom hier eens kennismaken met de mensen in de media die het vak zo speciaal maken!
Image of Sam De Clerck

Sam De Clerck

In drie woorden: sociaal, ondernemend & teamplayer
cup of coffee
's morgens een cappuccino, later op de dag gewoon zwart

Korte kennismaking

Waar ben je trots op?
Op het hele team dat betrokken is en was bij de oprichting van Mayonnaise Media. Dit nieuwe project speciaal voor adverteerders in de Benelux die internationaal actief (willen) zijn, werd op enkele maanden in elkaar gebokst dankzij de nauwe samenwerking van enkele personen uit de verschillende teams (marketing, sales, management,...). Zeer vermoeiende, maar waardevolle en fijne ervaring!
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Het liefst van al verken ik samen met vrienden of familie landen of plaatsen waar ik nog niet eerder geweest ben. Meestal volgens het motto hoe gekker, hoe beter. Daarnaast hou ik ervan om lekker te gaan eten of iets te gaan drinken. In mijn vrije tijd geniet ik dus het liefst gewoon van het leven.
Waar zou je naartoe gaan in een tijdmachine en met wie/waarom?
Met een tijdmachine zou ik samen met de collega's terugreizen naar 1969, want Woodstock klinkt wel als de one in a lifetime after work bestemming.

Sam's Tips

Wat is je lievelingsfilm?
The Lord of the Rings
Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
Niet alles moet serieus zijn

Tot slot

Wat is je favoriete quote?
No admittance, except on party business
Wie zou jij terug willen zien in deze rubriek?
New businesses die internationaal willen adverteren
  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon