kennismaken met...
Mensen maken het verschil. Zij gaan net dat stapje verder voor de klant of regelen net dat beetje extra waardoor campagnes verrassender of relevanter gecommuniceerd kunnen worden. Kom hier eens kennismaken met de mensen in de media die het vak zo speciaal maken!

Paul Sprakel
- Uitgever bij Uitgeverij PS:
- In 3 woorden:
- Volhardend, sportief, 'het kan altijd beter'
:
- zwart
Korte kennismaking
- Waar ben je trots op?
- De afgelopen twee decennia hebben wij onze horecaportefeuille gestaag uitgebouwd en bieden nu het optimale bereik naar horecaondernemers in Nederland in print en online. Om leidend te blijven worden binnenkort de websites vernieuwd en maken we gebruik van nieuwe nieuwsbrief technologie. Om horecaondernemers/lezers aan ons te binden en te verrassen blijven wij nieuwe redactionele invalshoeken ontwikkelen. En daar zijn wij trots op.
- Waar zou je naartoe gaan in een tijdmachine en met wie/waarom?
- Nergens! Het uitgangspunt is ongetwijfeld dat je dan kansen pakt, interessante mensen ontmoet en zakelijk succesvol bent. Stel dat het kan en het loopt verkeerd af. Dat je nét verkeerd landt, je zakelijk nét alle kansen mist en privé nét je vrouw misloopt. Daar sta je dan, droevig en alleen. Niet doen dus.
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
- In willekeurige volgorde horeca bezoeken, fietsen, lezen, niks.
- Wist je dat ik....
- geen één meter tachtig ben
Paul's tips:
- Wat is je lievelingsfilm?
- Heb ik niet
- Welk boek kun je aanbevelen?
- Veel. Ik heb een voorkeur voor thrillers.
- Heb je een restauranttip?
- Meneer Smakers heeft de beste hamburgers van Utrecht
- Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
- Kijk goed om je heen
Tot slot
- Wat is je favoriete quote?
- Eerste keer is altijd lastig
- Wie zou jij terug willen zien in deze rubriek?
- Nancy McKinstry
geen reacties
Meer kennismakingen
-
- Machiel Frijters
- Head of Marketing bij Sony Benelux
-
- Niels Singeling
- Senior Sales Manager bij ProMedia Group