Vrij Nederland vernieuwt en wordt in de loop van 2016 een maandblad

Vrij Nederland vernieuwt en wordt in de loop van 2016 een maandblad

Vrij Nederland (VN) van WPG Media gaat zich in print en digitaal richten op drie kernactiviteiten: journalistieke verhalen, opinie en onderzoek. Het weekblad Vrij Nederland wordt een maandblad, de website wordt uitgebreid met meer dagelijkse opinies, deels vrij toegangkelijk en deels op abonnementsbasis. Daarnaast lanceert Vrij Nederland een multimediaal platform voor onderzoeksjournalistiek in samenwerking met partners. In de loop van 2016 wordt bekend gemaakt per wanneer de frequentie van de print-uitgave wijzigt van een wekelijkse frequentie naar een maandelijkse frequentie. Update dd. 7 april 2016: Vrij Nederland zal nog tot september als weekblad verschijnen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.