Twee gigantische ledschermen nieuwe blikvangers op Schiphol

Twee gigantische ledschermen nieuwe blikvangers op Schiphol

Schiphol Media biedt sinds kort twee nieuwe in het oog springende digitale schermen op strategische plekken in Lounge 2, het winkel- en horeca gebied achter de paspoortcontrole. Deze schermen van 14 en 16 m2 worden elk jaar gezien door zo’n 14 miljoen reizigers. Het tarief voor de boekingsperiode van één maand bedraagt 15.000 euro. Er is plek voor maximaal 4 adverteerders per scherm.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.