RTL Nederland en Triade Media bundelen krachten

RTL Nederland en Triade Media bundelen krachten

RTL Nederland en Triade Media hebben per 1 januari 2016 hun krachten gebundeld voor de verkoop van spotzendtijd en branded content. Alle aanvragen voor spotzendtijd op de themazenders gaan vanaf februari 2016 via RTL Nederland lopen. Triade Media gaat zich volledig richten op Brand Partnerships en nonspot samenwerking voor de themazenders. Het gaat om de volgende themazenders: Ziggo Sport, Ziggo Sport Totaal, Cartoon Network, Boomerang, JIMJAM, CNN, ONS, 13TH Street, SyFy, E!, Xite, TV538, SLAM!TV, Travel Channel, Horse & Country, OUTtv en AT5.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.