ProMille Media: nieuw advertentieloket voor regionale en lokale media

ProMille Media: nieuw advertentieloket voor regionale en lokale media

ProMille Media is een nieuwe samenwerking van Holland Media Combinatie, Media Groep Limburg, BDUmedia en NDC Mediagroep. Zij vormen onder de naam PromilleMedia samen een nieuw loket voor nationale adverteerders die in regionale en lokale media willen adverteren. Per 1 januari 2016 verzorgen ze de campagnes voor de aangesloten regionale dagbladen. Per 1 februari maken ook de huis-aan-huiskranten onderdeel uit van het loket en op korte termijn ook de online nieuwsmerken. Adverteerders die bij meer dan twee uitgevers adverteren kunnen in overleg bij ProMille Media terecht voor hun campagnes. Voor hen gelden de speciale ProMille Media CPM tarieven.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.