DPG Media neemt Kidsweek en Samsam over

DPG Media neemt Kidsweek en Samsam over

De titels Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam van Sijthoff Media worden per 1 december a.s. onderdeel van DPG Media. Kidsweek brengt elke week nieuws uit binnen- en buitenland, maar dan zo geschreven dat het voor kinderen begrijpelijk en leuk is om te lezen. Het nieuws wordt afgewisseld met luchtigere rubrieken, zoals dierennieuws, weetjes, moppen en puzzels. Samsam schrijft artikelen en lessen over duurzame ontwikkeling, cultuur, identiteit en mensenrechten voor de doelgroep van 8 tot 12 jaar. De merken Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam bereiken wekelijks meer dan 164.000 kinderen, ouders en leerkrachten. Met deze overname breidt DPG Media haar kidsportfolio uit dat nu bestaat uit Donald Duck, Tina en ZoZitDat.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.