BNR Nieuwsradio verkoopt zelf reclamezendtijd via mediabureaus

BNR Nieuwsradio verkoopt zelf reclamezendtijd via mediabureaus

Vanaf 1 mei gaat FD Mediagroep zelf de verkoop van reclamezendtijd op BNR Nieuwsradio verzorgen. Het betreft de verkoop van radiocommercials via mediabureaus. De exploitatie wordt overgenomen van One Media Sales (OMS) die de verkoop sinds januari 2015 in het portfolio had. FD Mediagroep kan adverteerders crossmediale mogelijkheden bieden met hun 9 merken in print, op radio, online en met event campagnes. Tarieven en aanleverspecificaties zijn te vinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.