Basic-Fit introduceert Digital out of Home kanaal

Basic-Fit introduceert Digital out of Home kanaal

Basic Fit International B.V. stelt het narrowcasting netwerk in Basic-Fit sportscholen open voor adverteerders. Elke Basic-Fit vestiging heeft 2 tot 3 schermen, waarop relevante clubinformatie wordt getoond. In 160 sportscholen kan op in totaal 350 digitale schermen met een 2 x 10 seconde commercial worden geadverteerd. Basic-Fit geeft aan dat hiermee 10% van de Nederlandse millennials bereikt kan worden. De kosten hiervoor bedragen vanaf 125 euro per club per periode van twee weken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Peter Burghoudt
Peter Burghoudt
uitgever / hoofdredacteur bij VOL-MAGAZINE
In drie woorden: geef niet op...! of gedreven, passievol, resultaatgericht.
cup of coffee
Bijvoorkeur een doppio macchiato, met echte melk, ik doe niet mee aan de havermelk hype!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.