NRC alleen nog als ochtendkrant en merknaam NRC Handelsblad verdwijnt

NRC alleen nog als ochtendkrant en merknaam NRC Handelsblad verdwijnt

NRC Media stopt vanwege gestegen distributiekosten met de middagkrant en NRC gaat alleen nog als ochtendkrant verschijnen. De laatste middagkrant verschijnt op 25 april. De merknaam NRC Handelsblad, in 1970 ontstaan na een fusie tussen het Algemeen Handelsblad en de Nieuwe Rotterdamse Courant, verdwijnt. De ochtendkrant heet NRC en ook de digitale editie van NRC Handelsblad stopt. Abonnees daarop krijgen automatisch toegang tot NRC, die vanaf vier uur ‘s ochtends is te downloaden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Judith Koop
Judith Koop
Sr. PR & IM Manager bij Publicis
In drie woorden: Avontuurlijk, gestructureerd en enthousiast
cup of coffee
Cappuccino Decafe

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.