Kennismaken met…
Mensen maken het verschil. Zij gaan net dat stapje verder voor de klant of regelen net dat beetje extra waardoor campagnes verrassender of relevanter gecommuniceerd kunnen worden. Kom hier eens kennismaken met de mensen in de media die het vak zo speciaal maken!
Image of Harm Jan Polinder

Harm Jan Polinder

Directeur/eigenaar
In drie woorden: Christen, commercieel, behulpzaam.
cup of coffee
Zwart

Korte kennismaking

Waar ben je trots op?
Dat Mediadvies B.V. sinds ik het twee jaar geleden heb opgericht een snelle groei heeft doorgemaakt. We zijn een traditioneel mediabureau met print als corebusiness. Ons mediabureau bewijst dat er (ook) grote vraag in de markt is naar specialisten in traditionele media. Daarnaast ben ik er trots op dat ik sinds 1 januari een ervaren 'mediaman' als compagnon heb in de persoon van Arthur Fransz (voorheen nationale sales Wegener). Het verschil in leeftijd is 30 jaar (ik ben 23 en Arthur 53), we zijn hele verschillende personen, ook qua achtergrond, maar we vullen elkaar uitstekend aan.
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Ik breng graag tijd door met mijn vrouw en verdere familie. We komen beiden uit een groot gezin: mega gezellig. Daarnaast ben ik gemeenteraadslid, dus daar gaat de nodige vrije tijd in zitten. Tot slot: ik reis graag. De meest bijzondere reis was een reis naar Papua (Indonesië) en Bali. Ook bijzonder was de reis naar Egypte waarin we christenen hebben bezocht die het daar ontzettend moeilijk hebben. Vorig jaar ben ik met een groep vanuit SGP-jongeren naar de oostkust van de USA geweest, volgende maand hoop ik samen met mijn vrouw te vertrekken voor een trip naar opnieuw de oostkust en daarna ook de westkust van de USA. We reizen dan drie weken rond met een camper. Ontzettend veel zin in!

Harm Jan's Tips

Heb je een restauranttip?
Hip in Nunspeet: De Buuren. En dat gaat Amsterdammers die niet graag in 'de provincie' komen zeker weten meevallen! ;-)
Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
Ja: het valt me op dat veel mediabureaus en mensen die werkzaam zijn bij de verschillende media soms moeilijk loskomen van de Randstad (of nog erger: Amsterdam/Amstelveen). Terwijl er ontzettend veel bedrijvigheid buiten de randstad te vinden is, bijvoorbeeld bij ons in Nunspeet (bakermat van de '50+ zelfzorg branche'). Belangrijkste tip: kom een bak koffie doen bij ons in Nunspeet!

Tot slot

Wat is je favoriete quote?
Toen ik (voordat ik Mediadvies begon) bij een mediabureau werkte had de directeur van dat bureau een tegel aan de wand hangen. Daar stond de geweldige quote op: "Winnaars hebben een mediaplan, verliezers een goedkoop excuus!"
  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon