Kennismaken met…
Mensen maken het verschil. Zij gaan net dat stapje verder voor de klant of regelen net dat beetje extra waardoor campagnes verrassender of relevanter gecommuniceerd kunnen worden. Kom hier eens kennismaken met de mensen in de media die het vak zo speciaal maken!
Image of Arthur Herpel

Arthur Herpel

Head of Strategy & Business | Partner
In drie woorden: Origineel, laks en origineel
cup of coffee
met een beetje suiker

Korte kennismaking

Waar ben je trots op?
Het is (me) een paar keer gelukt om media en creativiteit bij elkaar te brengen en dus datadenkers en creatieven echt samen te laten werken bij het neerzetten van effectieve communicatie. Ik ben trots op alles waar we met Brand New Telly mee bezig zijn. Daarnaast heb ik vroeger met voetballen een keer een penaltybokaal gewonnen.
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Tijd besteden met mijn gezin (voorkeur voor midgetgolf) en met vrienden een biertje drinken.
Wist je dat ik…
in het bestuur zit van de Hattemer Oranje Vereniging om het Koningsdagfeest in Hattem te organiseren terwijl ik niet echt koningsgezind ben
Waar zou je naartoe gaan in een tijdmachine en met wie/waarom?
Ik zou graag met ons hele creatieve team terug in de tijd willen naar de boardroom van Dove tijdens de aller eerste presentatie van Real Beauty. Het enige echt big idea van de afgelopen twintig jaar. Hoe presenteer en verkoop je iets waar je zo veel ballen voor nodig hebt? Er staan op YouTube een paar films over het ontstaan van de campagne, maar ik zou het graag met eigen ogen willen zien.

Arthur's Tips

Wat is je lievelingsfilm?
Die Hard of toch Top Gun
Welk boek kun je aanbevelen?
Selma van Carolijn Visser
Heb je een restauranttip?
Librije
Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
Zet je telefoon uit en praat met wie dan ook om je heen.

Tot slot

Wat is je favoriete quote?
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. George Best
Wie zou jij terug willen zien in deze rubriek?
Eric Kramer
  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon