Vereenvoudigde inkoopmogelijkheden STER vanaf 2018

Vereenvoudigde inkoopmogelijkheden STER vanaf 2018

Per 2018 gaat STER, exploitant van de audio- en videocontent van de publieke omroep, met vaste tarieven werken waarin de 15% bureaukorting al in is verwerkt. Ook wordt het aantal doelgroepen waarop kan worden ingekocht vereenvoudigd. De basis vormt de doelgroep 25-67 met daarin de mogelijkheid te targeten op mannen/vrouwen, boodschappers of welstandsklasse AB1. Daarnaast kan worden ingekocht op de doelgroepen kinderen 3-12 jaar, jongeren, senioren en B-to-B. STER verwacht dat deze transparantie in tarieven en vereenvoudigde inkoopmogelijkheden efficiency en kwaliteit oplevert. De aandacht kan nu volledig worden gericht op het optimaal inzetten van het aanbod om de campagnedoelstellingen van adverteerders te realiseren. In de loop van november a.s. worden de nieuwe tarieven bekend gemaakt. Deze zullen dan ook in Retriever worden gepubliceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Fadoua el Harrak
Fadoua el Harrak
Sr. Digital Account Manager bij Hearst Netherlands
In drie woorden: Positief, oplossingsgericht en communicatief
cup of coffee
Cappuccino (double shot)

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.