Mediadatabase voor professionals
Voor succesvolle mediacampagnes heb je kennis nodig van mogelijkheden en bereik. Retriever verzamelt data van alle Nederlandse media en maakt hier transparante en waardevolle informatie van. Dit helpt mediaprofessionals de juiste analyses te maken en de beste mediastrategieën op te stellen.
Kwalitatieve informatie voor mediaprofessionals
Marketeers
Retriever laat zien welke mediapartijen in contact staan met jullie doelgroep. Dit helpt bij het afsluiten van strategische partnerships.
Bureaus
Retriever verzamelt alle mediadata en verrijkt deze met doelgroepkenmerken. Succesvolle mediastrategie vergt deze kennis van mogelijkheden en bereik.
Uitgevers
Retriever helpt uitgevers hun advertentiemogelijkheden zo goed mogelijk onder de aandacht te brengen van mediaplanners en marketeers.
Medianieuws
- Op 3 april 2024 is 'Kleuterzaken' gelanceerd, een nieuw tijdschrift gericht op onderwijsprofessionals die met kleuters werken.
LINDA.meiden is vernieuwd
LINDA.meiden, gericht op millenials en Gen Z, gaat zich meer focussen online content, een nieuwe app en vanaf juni 2024 een betaald digitaal abonnement.
Retriever gebruikers
Ruim 2.000 media-adviseurs en zo'n 400 marketeers en zelfstandige consultants gebruiken Retriever.
Kennismaken met...
Maak in deze persoonlijke rubriek kennis met mensen uit de media- en communicatiebranche.
Mediatrainingen
Verdiep je kennis van mediaplanning om een nog betere consultant te worden!